FAQ

 Hvordan får jeg tak i billettene mine? Hvordan får jeg tak i billettene mine?
Når mottar jeg billettene mine? Når mottar jeg billettene mine?
Hva betyr det at billettene mine er på forespørsel? Hva betyr det at billettene mine er på forespørsel?
Har dere barnerabatt? Har dere barnerabatt?
Må jeg ha med meg legitimasjon når jeg skal hente billettene mine? Må jeg ha med meg legitimasjon når jeg skal hente billettene mine?
Hva skjer dersom jeg ikke kan bruke billettene mine? Hva skjer dersom jeg ikke kan bruke billettene mine?
Jeg har et spørsmål eller en klage? Jeg har et spørsmål eller en klage?

Hvordan får jeg tak i billettene mine?

Alle e-billettene/kupongene dine blir sendt til din e-postadresse som PDF. Du må skrive ut en kopi som du tar med deg til Firenze da du vil bli bedt om å vise den frem på møtestedet til bookingen din. Det er veldig viktig at du leser nøye gjennom informasjonen som står skrevet på e-billettene/kupongene.
Tilbake til FAQ

Når mottar jeg billettene mine?

Alle e-billettene/kupongene dine blir sendt til e-posten din så snart bestillingen og betalingen din er fullført. Dersom bestillingen blir sendt som forespørsel gjelder egen prosedyre – vær vennlig å lese svaret til spørsmålet ”hva betyr det at billettene min er på forespørsel?
Tilbake til FAQ

Hva betyr det at billettene mine er på forespørsel?

På noen av arrangementene må bookingen bekreftes av arrangøren eller vår lokale leverandør i Firenze. Dette tar som regel mindre enn 48 timer, så vi mottar som regel et svar fra Firenze samme dag, eller senest dagen etter fullført reservasjon. (Bestillinger i løpet av helgen sendes neste virkedag). Dette kaller vi en reservasjonsforespørsel. Så fort reservasjonen din har blitt bekreftet av vår lokale leverandør vil betalingen din bli fullført og e-billettene dine sendes via e-post. Om reservasjonen din blir avvist (vanligvis dersom arrangementet er utsolgt) vil du motta informasjon fra oss pr. e-post om at bestillingen har blitt kansellert. Dersom dette skjer vil betalingen din bli annullert.
Tilbake til FAQ

Har dere barnerabatt?

Ja, barnebilletter er tilgjengelig på mange av attraksjonene som vi tilbyr i Firenze. Det er viktig at du sjekker aldersgrensen på de forskjellige billettene før du reserverer ettersom det varierer fra billett til billett.
Tilbake til FAQ

Må jeg ha med meg legitimasjon når jeg skal hente billettene mine?

Vanligvis trenger du ikke det, men på noen av attraksjonene og turene våre må du vise frem gyldig legitimasjon sammen med e-billettene dine. Vi anbefaler derfor at du har med deg legitimasjon med bilde. Informasjonen som du trenger finner du på e-billetten/kupongen som vi sender deg på e-post.
Tilbake til FAQ

Hva skjer dersom jeg ikke kan bruke billettene mine?

Vanligvis kan man ikke avbestille, refundere eller forandre billetter som man har kjøpt hos oss. Vi vil så klart gjøre det beste vi kan for å hjelpe deg og kan blant annet prøve å videreselge billettene dine, men vi kan ikke love noe. Du kan lese mer om avbestillingsbetingelsene våre under ”kontakt oss” i hovedmenyen.
Tilbake til FAQ

Jeg har et spørsmål eller en klage?

Har du spørsmål eller har du vært uheldig på ferien og ønsker å sende oss en klage - vær vennlig å ta kontakt. Du finner oss under “Kontakt oss” i hovedmenyen. NB! Alle spørsmål og/eller klager må sendes til oss senest 14 dager etter begivenhetens dato. Dersom vi mottar spørsmålene og/eller klager mer enn 14 dager senere er det ikke sikkert at vi vil kunne hjelpe deg!
Tilbake til FAQ

 

21 62 89 60 21 62 89 60 Epost Epost


Til handlekurv